Téli séta



Kedves Olvasóim,
meghoztam nektek az újabb blogbejegyzésemet, amit a tél inspirált. Végre vége a tanulós időszaknak és ezt igyekszem is kihasználni. 

"Évek óta nem tudtam igazán kiélvezni a karácsonyt és a havat."

Aki volt egyetemista azt tudja, hogy a tél egyenlő a vizsgaidőszakkal. Ilyenkor az ember reggeltől estig a jegyzeteket és a könyveket bújja, készül a vizsgákra. Legalábbis nálam így telt egy vizsgaidőszak. Most, hogy végeztem az egyetemmel első programok között volt, hogy egy jó nagyot sétáljunk a hóba a párommal. Szerencsére pont csütörtök éjszaka le is esett egy jó nagy adag hó, így felhúztuk a bundás csizmánkat és elindultunk a közeli tópartra.

Bár kicsit hideg volt és én nagyon nem szeretem a hideget, de ennek ellenére nagyon élveztük a kis kiruccanásunkat. Isteni érzés volt beszippantani a friss, téli levegőt. Gyönyörű és egyben megnyugtató volt a táj, ahogy belepte a friss, fehér hó.

"Mellesleg ropogott a hó a csizmánk alatt... imádom ezt az érzést."

Jó volt kicsit megállni és gyönyörködni a téli természetben, élvezni a pillanatot. Csend volt, sehol egy lélek, se egy autó. Azonban nem is bánom, ugyanis egy párszor elestem a csúszós talajon és így legalább nem látta senki... 😂

Mivel igen inspiráló volt a táj és mellesleg régen készültek rólam téli képek, így a sétánk végén a párom készített egy párat, amit most meg is osztok veletek. 



Outfit
Kabát: F&F
Pulóver: Promod
Farmernadrág: Promod
Bokacsizma: CCC

Köszönöm szépen hogy elolvastad a bejegyzésemet!
Szeretettel,
Dia

Megjegyzések