p2 by Viszkok Fruzsi - körömlakk teszt


Közel két hónapja nem volt új poszt a blogon. Sok ötletem van, azonban időhiányában nehéz megvalósítani a terveimet, de igyekszem pótolni...


Most azonban hoztam nektek egy rövid bejegyzést. Körülbelül egy hete bejelentette Viszkok Fruzsi, a híres magyar youtuber, hogy a p2 márkával együttmüködve megalkotta a saját sminkkollekcióját. Ez azért is különleges, mert erre eddig magyar példa nem igazán volt. A kollekció tartalmaz 3 körömlakkot, 3 rúzst, egy arcra és egy szemre való palettát, illetve egy sminkfikszáló sprayt.


Én az egyik körömlakott szereztem be, mégpedig a 010 coral fever árnyalatot. A színe valami gyönyörü, egy igazi nyári szín. Könnyen felvihető a körömre, de kettő rétegben  azért érdemes felkenni, illetve a végén én egy fedő réteget is tettem rá. Talán egy hibája, hogy lassan szárad, de sajnos a legtöbb lakkra ez jellemző... Gél hatást ígér, ezt meg is kapjuk! Tartóssága, mint más hasonló árú körömlaknak. 

A csomagolás egyszerü és elegáns. Az ecsete is pont megfelelő méret. 

Nagyon izgatja a fantáziámat a sminkfikszáló, így lehet a jövőben azt is beszerzem. ;) 

Végülis magát a posztot az inspirálta, hogy olyan jó képeket készítettem a lakkal a frissen kinyílt rózsáimmal egyetembe.... :)




Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet! :) 

Szeretettel,
Dia

Megjegyzések